5 Februari 2010

Salam sayang duhai sahabat2 alam mayaku sekalian....agak lama jugak ea aku tidak mengupdate blog aku ni. Sebelum aku melalut dengan lebih panjang lebar lagi, aku nak tanya satu soklan pada kengkawan. Cantik tak layout baru aku ni???(sambil tergelak sorang2). Mesti cantik kan??kan???kan???Tetapi, ade kisah di sebalik perubahan blog aku yang lama itu terhadap blog yang sekarang ni. Alkisahnya sebegini, disebabkan sifat ketidakpuasan hati terhadap blog lama aku yang agak cantik itu, dengan gatai tangannya aku telah tukaq semua layout dan segala isi alam yang ada dalam blog aku yang dulu tu. Yang kekal cuma entry2 aku je...huhuhu..naseb baek ar. Kalu tak, teriak tak berlagu ar aku tiga hari dua malam. Dengan susahnya barulah aku terjumpa dengan layout yang comei ni.Comei kan???Hampir separuh hari jugak la aku dudok beradap depan laptop ni semata-mata nak cari layout yang sesuai dengan jiwa aku ni. (konon je..). Yang agak menyakitkan hati aku, bila dah ada layout aku berkenan, tak boleh pulak dah nak paste kat layout setting. Memang mengecewakan betui..T T..Tapi disebabkan kesabaran yang tinggi, akhirnya aku dapat jugak jumpa layout yang aku berkenan dan berjaya di paste kan dalam layout setting blog ini. Sebab tuuulaaa orang tua-tua dok kata, usaha tangga kejayaan..Alhamdullillah...

But!!!the moral of the story is....yang sebenaq-benaqnya aku nak kongsi kat ampa semua ni, eloklah kita semua bersyukur dengan apa yang ada dalam idop kita ni. Tak payah nak tamak-tamak..tak elok untuk kesihatan ( dah mula dah melalut tak tentu pasai). Sapa-sapa yang terbaca, sengaja membaca atau buat-buat terbaca blog ini, aku harap ampa semua tak jadi lagu tuh noh...apa-apa pun, hidup mesti mau ceria, tanpa ada sifat-sifat yang tak elok untuk kesihatan k???chaiyokkkk!!!!( sudah mula merepek sebab tak tau nak tulih apa dah...) Cukup sampai disini sahaja untuk waktu ini.....salam...peace =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan