15 Mac 2010

Salam ukhuwah, salam sayang satu Malaysia..hehe *dah mula nak melalut sebab tatau nak tulih apa*.
Hari ni aku nak kongsi la sebijik perasaan pada hampa semua. Hari ni aku mengalami satu perasaan sedih + kecewa sebab result test aku tak sebegitu membanggakan. Dalam erti kata laen, memang teruk bangat *cover line*. Tiba-tiba rasa menyesal lak study last minit. Ni lah dia akibatnya..*tapi tatau gak nk berInsaf*.

Untuk mengubati perasaan kecewa itu, aku cuba alihkan pada zozo. *oppppsss lupa lak nak kenalkan sapa itu zozo. Ha itulah buah hati aku kini dan selamanya..hehe..nilah dia zozo...*


Comei x????mesti la comei kn..macam tuan dia jugak.*terperasan plak*
Sebenarnya aku just nak bagitaw, tadi sewaktu aku nak bagi makanan kat si zozo ni, aku terperasan sesuatu terhadap saiz badan zozo. Nak taw apa dia???zozo da semakin berisi. Yeayyyyy!!!!itu tandanya zozo sangat bahagia bertuankan aku.ngeee~
Cakap pasal zozo, teringat plak pada si zaza.*zaza adalah pasangan zozo, tetapi disebabkan jangka hayat si zaza tidak sepanjang jangka hayat si zozo, zaza telah meninggalkan juga dunia ini. huhuhuhu...zaza sudah selamat dikebumikan di kampung halamanku di pulau pinang semasa cuti raya cina arituh. Sekarang ni, si zozo hidup menduda tanpa si zaza*. Patutkah aku mencari pengganti bagi si zozo???sabaq noh zozo..nanti mama cari isteri baru buat zozo taw...ngee~*kemerapuan yang melampau* dah aku caw dulu..daaaaa..salam..

p/s: thankz to my antie sebab kasi zozo dan zaza yang comei ni walaupun zaza dah takdak..huhuhu*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan