5 Oktober 2010

highlight 4 dis sem

Salam sayang sahabat-sahabat seperjuangan sekalian....

Pejam celik,pejam celik...hampir berakhir sudah lagi 1 sem..sudah 5 sem berlalu...
huuwaaaaa.......mcm tak caye je...dah nak sem 6 rupanya aku nih..Rasa mcm baru masuk je uitm tuh...haish..
hmmmm..imbas kembali scene2 yg berlaku sepanjang sem nih, rasa mcm hyperactive lak aku. Sem2 sebelum ni, takde la seaktif cenggini..disebalik scene gumbira ada jugak scene sedih yang aku tak dapat menahan diri aku dari menangis.SOBSOBSOBSOB.

Scene yang HAPPY:

  • Join program anak angkat di Klang,,,,even hnya 3 org je bdk process yg join, ttp bessstttt.
  • Join program ambition ur mission di matrix kedah..(sampai termuntah-muntah aku atas bas tapi adek2 kat matrix kedah bessttt sngat2,,sporting sngt2,,)
  • Escape 2 gabai..haha..
  • BBQ kelas yg happening kt tepi tasek s.alam (best sb sume jd zombi tepong)
  • dpt melaram sakan rayer hari tuh..hehehe..
  • dpt melupakan satu2nya masalah yang terbeban kt bahu selama ni..
  • dah ada moto untuk ke kelas..so tak payah jln kaki lagi!!!!yahoooo!!!
Scene yang SEDIH:
  • Terpaksa drop mandarin course 4 dis sem atas sebab2 yg tak dpt dielakkan..huhuhuhu
bbq kelas aku yg happening gilerrr!!
ni mse g gabai
program ank angkt..first time mkn nsi ambeng nih..
para gadis time open house aufana
ni mse kt matrix kedah

itu je lh ye nk habaq...akhir kata, salam imtihan buat teman2 yg nk dkt final dh 2..hehehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan