16 Oktober 2010

saya mahu........

Assalammualaikum w.r.t~~
*saya mahu jd spt kucing nih*comeyyy je*ayu je*sopan betol kn3????*disebalik kecomelan luaran,saya jugak mahukan kecomelan dalaman*itu yg terpenting kn???*


*saya mahukn persahabatan mcm nih*walaupun saiz x sama*wrna kulit berbeza*spesies jgk berlainan* mereka tetap bole brkawan rapat*tak mcm zaman sekarang* 'kawan makan kawan'~ye x???*
*saya mahu jd mcm si hamster yg kecik molek nih*nmpk je kecik tp kuat*tak ada siapa pun yg bole buli saya lg*hahahaah*saya jugak mau buktikan yg saya bukan lg mudah menitiskan airmata seperti dahulu*i become more stronger now*

*saya jugak mahu jd mcm nih*sentiasa tersenyum walau sebesar manapun dugaan yg Allah Taala bg*senyum itukn satu sedekah*jd,senyumlah*

*saya mahu jd hebat dan gigih spt kucin ini*pastu saya nk balas jasa mak abah saya*cuma itu saja yg dapat saya buat untuk menggembirakan hati mereka*

*saya jugak mahu jd spt ini*selalu menginsafi diri sendiri*sebab saya tahu saya hanyalah manusia yg takkan pernah lari dr kesilapan*

*dan akhir skali*saya jugk mahukan pasangan yg mampu menyayangi saya dengan seadanya*dan lebih bermakna lagi jika diikrar dgn akad dan jnji setia*

~That's all 4 dis moment~doakanlah saya ye, agar saya dapat jadi seperti mana yg saya mahu*dan juga mendapat apa yg saya impikan*saya berharap setiap hari2 yang saya lalui, saya akan mencuba berubah dari yg buruk kepada yg baek dan dr yang baek kpd yang lebih baek~InsyaAllah~sekian~salam sayang~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan