20 Ogos 2011

will be missing all of u ccm's.

Assalammualaikum w.r.t sayangs~

hari ni merupakan last day aku memegang title trainee kat ccm.tetiba aje sebak.*eceeehhh.dulu bukan kemain aje nak habes cepat-cepat*.ok.ye aku ngaku masa tu memang aku nak sangat tiga bulan dua minggu bergerak pantas sepantas speed cahaya kau tahu.tapi,bila tibanya saat-saat terakhir macam tadi,rasa nak nangis bagai.first time kot aku rasa cenggini.padahal sebelum ni pernah je aku kerja kat tempat lain.cuma bezanya status pekerjaan aje la.seriously,ccm is such a wonderful workplace that i ever been.thanks for everything guys!i have learnt so many things when i'm there.

to my bos a.k.a beewan,
thanks for knowledges,supports and advises that u gave me.really appreciate it.for me,u are such a wonderful boss that i ever had.walaupun aku ni gilaaa nakal,tak mau dengar cakap,dahlah makan banyak *ni semua beewan cakap ye*,tapi boss baik sesangat.tak pernah marah-marah.kalaulah bos lain,sumpah aku kena sepuk kan.once again,thank you boss.


notapalalutut: hari ni,aku memang femes habes kat ccm.semua bagi tumpuan kat aku.memang bajet macam penting sangat kehadiran aku kat ccm.habes semua kakitangan kena paksa dengan aku bergambar sesama.siap sekali dengan akak cleaner beb.semua gambar akan diupload kemudian ye sayangs.bawak bersabar banyak-banyak.aku nak tacing-tacing sikit malam ni.lastly,will be missing each one of u in ccm.i'm really have such a great time there!!peace!!selamat berpuasa sayangs~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan