9 Disember 2011

dugaan okay!bukan malang.

Assalammualaikum w.r.t sayangs~




Bulan Disember adalah bulan terakhir bagi setiap tahun.bak kata lain,sebagai bulan penutup lah kan.ramai jugak kawan aku yang sambut birthday,berkahwin,bertunang bagai dalam bulan ni.almaklumlah,cuti sekolah kan.semua pakat-pakat nak kenduri lah.tapi,bagi aku bulan Disember kali ni seolah-olah menguji ketabahan aku.*eceh*.nak tahu sebab apa?sebab...dalam bulan ni je,dua kali tayar moto aku pancit.bulan ni jugak banyak kerja nak kena setelkan.bulan ni jugak muka aku tumbuh jerawat bersepah-sepah dan bulan ni jugak internet kat rumah buat hal.huh.dugaan sungguh aku bulan ni.aku tak anggap ni semua adalah nasib malang pada aku,tapi aku anggap ni adalah dugaan.mungkin Dia nak duga kesabaran aku untuk tahun terakhir bergelar student kann.tetibe je aku rasa macam dah matang sikit bila diuji cenggini.mudah-mudahan terdapat kemanisan di penghujungnya nanti~amin~okbai.nak sambung buat design projek.kang tak pasal-pasal en.fahimi membebel tak hengat kat aku.

notapalalutut: happy birthday and congratulations pada sesiapa yang sambut birthday dan berkahwin bagai musim ni.dah lama tak pegi kenduri kahwin.huuuu.


2 ulasan:

  1. ALLAH xkn sesekali mguji hambaNYA lebih dari kemampuan hambaNYA itu...

    by the way, bkn bebel tp nasihat.. hihi :P

    BalasPadam